Hope!

Hej på er, det var ett tag sen. Var ska jag börja, vad har jag att berätta? Jo jag läste nyss att Kate Parry hade chokladfest nyligen. Synd att ja inte va bjuden! :) Choklad är ju det bästa som finns!

Sitter i Bridel och är barnvakt åt halvsjuka barn. Emma var sjuk hela förra veckan och jag hoppas att jag inte får skiten. Känner mig inte hundra, men inget allvarligt. Jag har väl inte varit den gladaste människan den seanste tiden. Har haft min "offerkofta" på mig, som jag nu försöker slänga av mig, igen. Jag tror jag måste bekräfta mig själv, istället för att vänta på bekräftelse av andra. Vi måste påminna oss mer om det vi är bra på och inte titta så mycket på det vi inte kan. (tack, moster och Mia Tärnblom för bra ord!) Joo nu blir det hard work ;) 
Pappsen min är inte riktigt bra, det är nog mest det jag gått och oroat mig för & som tagit på krafterna. Men jag ska försöka vara positiv! Håller tummarna att allt ordnar sig, du finns i mina tankar! På onsdag åker jag HEM (till söndag). Känns jättebra, ska bli skönt att träffa dem & krama om dem,längtar! <3

Idag har jag varit i vindruvsbergen med barnen. Vi cyklade (inte jag då) och hade picknick. Världens härligaste utsikt! Mysigt var det. Jag har ett himla roligt jobb! Igår åt jag middag med Cynthia, som är så go!! Fick supersköna och snygga lila vantar som försenad födelsedagsprecent. Jag har så underbara vänner & familj, som bryr sig och som får mig alltid att le! <3
På tal om precenter. Jag kunde ju ha tagit med mig min franskabok, som jag fick av Aristea och lära mig lite mer franska, istället för att sitta här och häcka :p Men är nog för trött för att tänka iaf :)  Förrestesn, vi två gick på min första musikal (Millie) tillsammans. Den var görbra! Älskar musikal & allt som har med musik att göra förståss! :)

Nae, man kanske skulle lägga sig ner och titta på nån bra film, risken är att jag somnar. Diska lite flaskor först, jag jobbar ju :p

Ta hand om er och dem som ni har er nära! Puss & kraam


Kommentarer
Postat av: mamma

rätta tankar....positivt, vi längtar också, pappa räknar dagarna..frågan är om han släpper tillbaka dig igen (ler )va rädd om dig puss o kram/mamma o brorsorna ( o pappa förstås )

2009-10-30 @ 09:04:43
Postat av: sandra

Nu ses vi snart älskade syster yster=) Ska bli mysigt!



Kramelikram<3

2009-10-30 @ 20:41:20
URL: http://sandraekeblads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0