Draft: Jan. 10, 2010

Har tittat på "Allt flyter", som jag fick av Aristea. En härlig film. Man ska inte ge upp sina drömmar och man ska våga göra det man brinner för. Skit i vad andra tycker.

Då var första arbetsveckan avklarad. Allt har rullat på, inga konstigheter. Den här veckan har jag känt för att vara osocial, stänga in mig på mitt rum och bara va. Skönt det, att slappna av och inte tänka.

Igår hade vi tjejjkväll, alltid så roligt! Idag gick jag och Aristea på stan. Man får ju inte missa Rean, som är mycket bättre än i Sverige :)

Nu börjar det bli dags att krypa isäng. Insåg nu att jag faktiskt är himla trött.. Morgondagens planer är inte spikade än, förhoppningsvis hinner jag med ett friskispass. Och den stora frågan är om Inga ska bli värd på Friskis & Svettis? Orkar jag anstränga mig? Jag har blivit lite lat.. Ha en fortsatt bra helg! Puss & kraam


Här kommer några blider från Lettland.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina kort....fyndade du på rean ? hittade du jeans ? kram

2010-01-10 @ 11:03:07
Postat av: Anonym

Du fattade att förra kommentaren va från mig va /mamma

2010-01-10 @ 11:05:38
Postat av: Inga*

Visst gjorde jag det :)

Jag köpte ett par jeans, tänkte hitta ett pra till imorrn :) Hoppas ni haft en bra helg, kraam

2010-01-10 @ 15:38:38
URL: http://ingaaupair.blogg.se/
Postat av: mamma

precis kommit hem från världens bästa Tina o Lalla åhhh Inga jag är kär...7 st söta labradorvalpar...åh vill ha...kramis

2010-01-10 @ 17:36:10
Postat av: Johanna

ååå vilka mysiga bilder :D Jag har precis haft en sådan vecka med, och har fortfarande haha! Vill bara vara själv, men det är ganska skönt ibland =) Kom just på att jag kanske inte svarat på ditt mejl?;) hahaha herregud, börjar nog bli senil!

Massa pussar och kramaaar :D

2010-01-11 @ 19:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0