Fredagkväll


Sitter och tar det lugnt framför tv:n, tittar på "30 år med U2".
Idag fyller bästa aupairmamma, Lotta år. Grattade henne vid frukostbordet och hon blev jätteglad. Vi åkte och fikade, hon hade inte beställt lite heller.. Jag fikade för hennes skull? :) Jag vet att "mitt nya liv" inte går så bra, Aristea, men från och med imorrn då!! ;) Ikväll bakade jag pizza, trodde att vi skulle hjälpas åt som vi brukar, men de var lite "uppgasade. Max skulle ju komma och sova över, lycka för dem! Så de har spelat Wii & Ds och busat. Lotta & Palle är ute och roar sig med vänner. Kommer hem imorrn förmiddag, klart man ställer upp som barnvakt!

Var barnvakt igår också, åt Anton & Adrian. Det var ganska lugnt, lite svårt att få Anton isäng bara och sluta tänka på mamma, men supernanyn Inga fixar allt?! ;)

Det har snöat här ikväll, vintern är alltså inte över än. Hittade lite bilder, vackert med snö.

Nu borde jag nog gå och lägga mig, man vet aldrig när barnen vaknar..
Ha en bra helg! Puss & kraam




Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka fina bilder...kram

2010-01-17 @ 13:49:29
Postat av: Emelie

håller med...fina bilder...och Inga!!! U2, du lär dig :-)...duktig flicka! Storasyster har lärt dig allt hon kan :-) Skönt att du mår bättre vännen! Att murilla är ingen höjdare! Här är allt bara bra! Har precis varit ute på en lång promenad i det härliga vintervädret! Puss och kram!

2010-01-19 @ 20:32:39
Postat av: Inga*

Tack. Man kanske skulle investera en fiin kamera?! :) Nae, då måste jag nog gå en kurs först..

Jag vet, jag är lättlärd! ;)

Fyne, det vill vi inte vara med om igen! Snön är alltså inte borta än?! Det är himla vackert, men jag är lite trött på kylan och ser fram emot våren! Puss & kraam

2010-01-24 @ 16:22:58
URL: http://ingaaupair.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättefina bilder.Puss o Kram/Sanita

2010-01-28 @ 19:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0