Gott Nytt År!

Jag hoppas att alla har haft en bra jul, med mycket kärlek, klappar och julgodis :)
Jag har haft ett härligt jullov! Jag, Lotta & barnen flög till Sverige den 20e. Barnvakt, lekte med barnen i snön, åkte pulka, förfrös fötterna, igen! och shoppade lite grann. Bla. vinterkängor, som var mer än välbehövligt! Den 23e hade jag Inte tur med vädret.. Pga snöoväder kunde vi inte landa i Riga, utan vände tillbaka till Skavsta och väntade.. enda till kvällen! Som tur var hade jag sällskap av en trevlig ryska,(som kunde lettiska). Resan tog 10 timmar allt som allt, men den som väntar på nåt gott... :)

Firade julafton tillsammans med Ieva m fam & Sanita, hennes kille och hans släkt. Åt många olika sallader och piroger, hade glömt bort hur himla gott det är! Juldagen gick vi ut och dansade av oss. Jag & Sanita gav oss på ett anntal tequila-shots, mumms!? :) Sista dagen åkte vi till gravarna, besökte släktingar & föräldrar. Det känns bra efteråt, att ha hälsat på dem. Vi kan inte förändra det förflutna, vi ser framåt! Tur att vi har varandra, vi systrar!<3
5 dagar i Lettland gick alldeles för snabbt, 6 dagar i Sverige likaså!

I Sverige latade jag mig mest och bara myste. Tröttheten kom ikapp mig. Men det ska väl va lugnt och stilla på julen? Bara njuta av att vara tillsammans! <3 Det var skönt att se pappa piggare! Väntar fortf på svar..
Träffade en del av släkten, umgicks med Sara, min vän. På nyårsafton var vi hos Linda & Magnus och åt goda pajer, kräftor fick jag också, äntigen :) Sen åkte jag & Sara till Ödeshög på nyårsfest, där jag träffade jättemycket folk, som jag inte sett på evigheter. Ida, Lisa, Sara och jag, vi är ett härligt gäng! <3

Är nööjd med mitt jullov! Jag fick vara tillsammans med dem jag älskar, det var det viktigaste! TACK!
Hann inte träffa alla tyvärr, men jag vet att ni har förtåelse. Det får bli nästa gång jag är hemma!

Kom till Lux i söndags och har börjat jobba igen. Igår gick jag och log halva dan, tänkte på alla fina & roliga minnen. Är så tacksam över de familjer & vänner jag har! 
På kvällen blev jag så trött på mig själv,,När jag inte riktigt vet vad jag ska säga så babblar jag på så jag själv inte hänger med, haha! Så tankspridd, var nog lite för trött..?! Ska börja lyssna mer & prata mindre.

Det känns roligt att vara tillbaka! Älskar "mina barn! Jag har verkligen haft tur i mitt liv, hoppas att det håller i sig :)
Hoppas även att år 2010 blir ett bra år, med mycket fina minnen. Både för Dig och Mig!
Puss & kraam




                                                                   Välkommen Hem!


Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att du är nöjd med din ledighet..kändes så bra att få krama om dig o bara vara tillsammans.Här hemma snöar det (micha är ute o skottar o svär över all snö ha ha )o det är 16 minus, så idag får det bli innedag , baka tror jag kanske....puss o kram o va rädd om dig..hälsa Lotta o Palle o barnen

2010-01-06 @ 10:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0