<3

Har nu suttit i flera timmar och lyssnat på musik, sjungit & spelat lite. Javisst! Gitarren kom fram idag, efter ett par månaders uppehåll. Bra tecken :) Det finns så underbara låtar. Jag Älskar musik!
Tittade på "Så ska det låta" förut, äntligen har det börjat igen! Tur att det finns Svt Play.

Igår trodde jag att vi skulle till en liten bar i stan och fira Natalies födelsedag. Det visade sig att jag var bjuden på en fin 30 års middag. Ca 30 pers, som jag aldrig träffat förut, Natalie hade jag bara träffat en gång innan. Kul att jag gjort gott intryck på Jeffs halva släkt.. Haha Fick vara med om ett frieri, började nästan gråta:) Det måsta varit en härlig 30årsdag! Nu ska jag sluta vara så hemlig och avsöja att.. jag träffat en underbar kille & det känns såå härligt! Fortsättning följer..

Nu ska jag ner och hälsa på familjen, som kom hem precis. Ikväll ska jag va barnvakt i sandweiler & imorrn ska jag gympa 20 min på nån messa-fyfan. Friskis förståss.. :p Ha en bra helg!

Puss & kraam 


Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt....grattis...ja du har ju kommit med lite ledtrådar tidigare...så <3<3<3 kram mamma o pappa

2010-03-21 @ 18:13:07
Postat av: Joline

gud vad härligt vännen!! :D glad för din skull.

2010-03-24 @ 19:54:24
Postat av: Johanna

tjoho! hur har du det? Uppdatera!! ;D

2010-05-06 @ 15:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0