When it gets tough, fight some more


Ett tag sen ni hörde nåt från mig,, jo jag vet. Det har varit lite upp och ner, eller ganska mycket ner. Halvsjuk, trött & irriterad. Ibland måste man grubbla & tjura lite, kan inte alltid va på topp. Men nu har jag vaknat igen och ska va positiv. Vara glad åt Det jag har, Dem jag har och Den jag är idag

Nu är äntligen min bästa vän, solen framme igen & det börjar bli vår här i Lux. Härligt! Stackars er i Sverige, som aldrig tycks bli av med snön, men den är borta när jag kommer HEM, det har jag bestämt!

I helgen ska vi åka skidor, hoppas att det är nån snö kvar... Ser verkligen fram emot det!
Vi var i Amneville för att prova på, jag hade inte åkt skidor på 5 år eller vad det nu blir. Var skitnervös när jag stod där och inte visste om jag skulle klara av att ta mig framåt & upp, ner kommer man ju alltid ;) Men det gick jättebra! Jag har läst att jag kommer att upptäcka en ny talang hos mig själv.. OS i skidåkning 2014? haha

Kan inte förstå att tiden går så fort, det är ju redan mars. Ann-sofie, en av de bästa lärarna jag haft, sa en gång att mars är kärlekens månad. Så,, mycket kärlek till Er alla.

Tackar ER, underbara människor, för era kloka ord. För att ni får mig att skratta. För att ni finns! <3

 


Kommentarer
Postat av: Aristea

Trodde jag var din bästa vän! Visste inte att jag konkurrerade med solen om platsen i ditt hjärta :P Men nog tycker jag också om solen,väldigt behändigt är det när det skiner :P

Massor med kärlek till dig med!

2010-03-03 @ 19:55:21
Postat av: mamma

härligt ...njut av solen ..det har vi fått göra idag med faktiskt..puss o kram/mamma

2010-03-03 @ 20:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0