Till Er =)

Ojoj vad det var dåligt med uppdateringar på denna blogg. Undrar ni var var jag hållt hus? Jag är helt enkelt ingen ´riktig bloggare.. men för Er få trogna läsare ska jag kanske försöka anstränga mig lite mer. :) Som alltid, spriinger tiden iväg :/

Förra månaden var jag hemma i Sverige några dagar. Umgicks med familjen, eller egentligen mest med datorn tyvärr, då jag höll på att stressa över mitt liv & skulle hitta kurser till hösten. Att komma hem & grubbla var iaf vad jag behövde. Tack familjen<3 Jag & Johanna hann även med en härlig trip till Göteborg! Vi e´ju goa alltså =) Mycket sjungande blev det, du & jag och varsin stämma, eller 3 ;)

Tillbaka till Lux. Jag har lekt & grejjat, busat & bråkat, tränat & slappat. Som vanligt alltså :) Aristea, min vän & jag hade en riktig "spontanious day" förra söndagen. Det är så härligt att göra impulsgrejjer! <3
Hoppas att vi kan planera in något roligt till nästa helg.

Har varit i Köln och hälsat på Jeff också. Vilken stad & vilket par ;) <3

Idag har jag bott i bilen. Skjutsat barnen runt halva lux, minst. Ikväll var jag på Friskis & Svettis. Kämpigt var det, men roligt. Det känns alltid så bra efter att ha tränat, pigg & glá helt enkellt.
Man ska ligga och slappna av i nån min. och tänka på nåt fint. Jag såg mig och barnen springa och leka på en äng och bara kände lycka. Ibland "tröttnar vi på varandra & tjafsar om allt & inget. Nästan som syskon. Vissa dagar känns livet mindre roligt. Men när vi alla vill/orkar vara "snälla, då är det underbart.

Måste skicka in de sista ansökningarna snart. Jag är klar med allt skrivande, men kom på att Lotta & Palle måste skriva ner några rader om mig & hur himla bra jag är :)

Det känns bra att veta vad jag vill prova på härnäst, om det går vägen och om det är rätt för mig, det återstår att se. Snart ska jag vidare & anta nya utmaningar. Spännande, men faan vad det känns ledsamt! 

Nu är det ju dax för mig att sova. Tänkte lägga upp lite bilder, men det får bli en annan dag.
Ha en bra helg <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Design av xoxonicole

RSS 2.0